marți, 23 septembrie 2008

Ce visez sa fac



Asta nu e o reteta. E doar o optica mai copilaroasa si visatoare. Nu e o fila dintr-o agenda la sectiunea MUST sau CE AM DE FACUT. Sunt doar ganduri care ma fac sa zambesc. De aceea am si ales sa le scriu.


-mă voi trezi în fiecare dimineaţă gata să încep o nouă zi cu zâmbetul pe buze dar uneori nu mă voi grăbi să mă ridic din pat ci voi prefera să mai stau puţin timp si sa lenevesc;
-voi scrie uneori, rar, cate o poezie uneori chiar dacă în momentul respectiv voi fi fericit sau puţin trist;
-o să ascult uneori cu mare atentie ce au de spus persoane necunoscute, ce au pe suflet si o sa ma straduiesc sa le inteleg;
-o să spun uneori vreunei persoane necunoscute ce gandesc, ce am pe suflet;
-o să mă duc prin parc şi o să-mi cumpăr dacă o să am poftă vată pe băţ;
-uneori o să mănânc câte o prăjitură în vreo cofetărie;
-o să învăţ să gătesc;
-când o sa fiu ganditor o să mă plimb singur;
-când o să dorm după-amiaza o să-mi opresc telefonul;
-o să învăţ să dansez;
-o să dansez chiar dacă deocamdată nu prea ştiu;
-din când în când o să mă duc undeva unde n-am mai fost, chiar dacă e vorba de un muzeu, un alt oraş sau doar un simplu bar;
-o să-mi placă să cunosc oameni noi;
-la televizor o să mă uit doar la filme bune şi la unele meciuri de fotbal;
-o să-mi placă la nebunie să stau multe ore studiind, chiar dacă o să fie astfel şi nopţi nedormite, pentru a evolua;
-o să-mi placă la nebunie fiecare moment petrecut alături de prieteni, de familie, de iubită, de colegi;
-o să-mi placă la nebunie să cumpăr cateodata pentru iubita mea cel mai frumos buchet de flori;
-uneori o să fur pentru ea vreo floare;
-o să mă îndrăgostesc de iubita mea în fiecare zi;
-nu o să renunţ niciodată la visele mele;
-peste câţiva ani o să fac un film, pentru că la un moment dat am visat sa fiu regizor;
-o sa scriu uneori pe blogul meu pt ca mi-am dorit sa am un blog care sa reflecte parti din personalitatea mea;
-o să cred în mine indiferent de situaţie;
-vreau să învăţ să schimb lumea în bine cu toate ca nu o sa reusesc niciodata la scara mare, poate doar sa schimb cateva persoane;
-uneori o să spun foarte multe glume;
-alteori o să fiu foarte serios;
-îmi place foarte mult idea de a-mi construi viaţa aşa cum vreau;
-o să fiu foarte atent cu gandurile mele, acestea creeaza si intretin spiritul;
-o sa caut pasiunea in ceea ce fac;
-cred ca e esential a avea forta, determinare si pasiune;
-o să-mi fac câteva cd-uri cu melodiile preferate;
-o să-mi fac câteva cd-uri cu filmele preferate;
-o sa ajung candva departe, dar inca nu stiu ce inseamna asta;
-o sa fiu atent sa-mi las amprente pozitive asupra oamenilor cu care intru in contact;
-o sa fiu atent sa selectez ce e nevoie ca altii sa-si lase amprente pozitive asupra mea;
-stiu ca o sa cuceresc lumea dar inca nu stiu cum o s-o fac, cand, cu cine si ce inseamna asta;
-o să fac din ce in ce mai multe cu zâmbetul pe buze.

Niciun comentariu: