sâmbătă, 6 decembrie 2008

2008

Aproape s-a terminat. Insa cum a fost acest an? Cati oameni atatia ani diferiti...pentru ca acest an a fost diferit pentru fiecare. Pentru tine cum a fost de fapt?

2008 a fost pentru mine inainte de toate anul inceputului carierei profesionale. S-a incheiat o etapa si a inceput alta.

Am inceput undeva la baza partiei de schi de la Straja. Am continuat cu interviuri pe la Bucuresti, cu participarea la o conferinta internationala la Timisoara, licenta a trecut parca prea usor si curand a urmat angajarea. In continuare, in paralel cu job-ul meu am inceput o colaborare. Asta ca sa dau reperele principale ale acestui an.

Si probabil ca il voi incheia in acelasi loc in care am inceput. Cerc vicios? In niciun caz NU.
Au fost momente de orice fel. Esecuri, succese. Munca, timp pierdut. Drumuri.
Insa, consider ca m-am schimbat mult de tot. De fapt, am inceput sa ma schimb mult de tot. Pentru ca de fapt te schimba multe lucruri. Sa ai vise si sa le pui in aplicare, adica sa ai initiativa sa trimiti e-mail-uri la multe firme si din aceste firme sa-ti raspunda o parte, care te cheama la interviuri. Interviuri in urma carora obtii job-uri. Chiar daca le refuzi la un moment dat, prinzi incredere in tine. Si-ti deschizi mult mintea. Iti finisezi putin atitudinea. Te schimbi. Sa ajungi sus pe munti iar te schimba. Drumul, efortul acela, apoi privelistea....astea toate lasa urme. Nu mai esti la fel. Vrei sa ajungi mereu sus. Apoi si mai sus. Mult mai sus.
Dar, mai ales, singura persoana care te poate schimba esti tu. Restul, tot ce e in jurul tau, sunt eventual doar motive. Simple motive.

2008 a fost cum a fost pentru mine pentru ca asa am ales eu sa fie. As da timpul inapoi? Categoric NU. Cu bune si cu rele, mergem inainte. Puteam mai mult? La cum gandesc lucrurile acum, puteam mult mai mult. Si cu asta cred ca am aflat cum o sa fie 2009 pentru mine.

Niciun comentariu: