vineri, 14 noiembrie 2008

Am cerut

  • Am cerut putere si viata mi-a dat dificultati pt a ma face puternic;
  • Am cerut intelepciune si viata mi-a dat probleme ca sa le pot rezolva;
  • Am cerut sa pot sa zbor si viata mi-a dat obstacole ca sa le pot depasi;
  • Am cerut iubire si viata mi-a dat oameni pe care sa-i ajut in problemele lor;
  • Am cerut favoruri si viata mi-a dat potential;
  • Am cerut sanse si oportunitati si viata m-a invatat sa mi le creez singur;
  • Am cerut liniste si viata mi-a dat agitatie ca sa caut eu apoi momentele de liniste;
  • Am cerut agitatie si viata mi-a dat momente de liniste ca sa inteleg ce inseamna pentru mine agitatia;
  • Am cerut oameni de calitate in jurul meu si viata mi-a dat toate tipurile de caractere ale oamenilor ca sa invat sa-i deosebesc;
  • Am cerut inteligenta si viata mi-a deschis ochii;

Nu am primit nimic din ce am vrut, dar am primit tot ce aveam nevoie. Traieste-ti viata fara frica, ataca obstacolele din calea ta si demonstreaza-ti tie ca le poti depasi.

Un comentariu:

Sofia spunea...

Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp: +17168691327

(1) Îți place Ex-ul tău?
(2) Ai mereu coșmaruri?
(3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
(4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
(5) Vrei un copil al tău?
(6) Vrei să fii bogat?
(7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
(8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
(9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
(10) Vrei să oprești divorțul?
(11) Vrei un divorț?
(12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
(13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
(14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
(15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
(16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp: +17168691327

Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.